کتاب «بازاریابی شبکهای» نوشته «اکبر محمودی» توسط انتشارات کمالات منتشر شده است. این کتاب از شش فصل شکل یافته است که عبارتند از:
فصل اول: مسائل مقدماتی در بازاریابی شبکهای (شامل: چیستی بازاریابی شبکهای؛ تاریخچه بازاریابی شبکهای؛ مشروعیت بازاریابی شبکهای؛ ویژگیهای بازاریابی شبکهای؛ مزایای بازاریابی شبکهای؛ ارکان بازاریابی شبکهای؛ لزوم اصلاح در ساختار بازاریابی شبکهای)
فصل دوم: شرکت در بازاریابی شبکهای (شامل: چیستی شرکت بازاریابی شبکهای؛ تفاوت شرکت بازاریابی شبکهای با شرکت هرمی؛ وظایف شرکت بازاریابی شبکهای؛ طرح سوددهی شرکت بازاریابی شبکهای؛ خصوصیات شرکت مطلوب برای بازاریابی شبکهای؛ تخلفات شرکت بازاریابی شبکهای؛ مرحلههای رسیدگی به تخلفات شرکت بازاریابی شبکهای)
فصل سوم: بازاریاب در بازاریابی شبکهای (شامل: چیستی بازاریاب شبکهای؛ تفاوت بازاریاب شبکهای با ویزیتور؛ جایگاه بازاریاب شبکهای در جامعه؛ ویژگیهای بینشی بازاریاب شبکهای موفق؛ ویژگیهای گرایشی بازاریاب شبکهای موفق؛ ویژگیهای کنشی بازاریاب شبکهای موفق؛ رموز رشد سریع بازاریاب شبکهای؛ آسیبهای بازاریاب شبکهای؛ چالشهای روبهروی بازاریاب شبکهای)
فصل چهارم: شبکه در بازاریابی شبکهای (شامل: چیستی شبکه در بازاریابی شبکهای؛ انواع دعوت به بازاریابی شبکهای؛ راهکارهای موفقیت در دعوت به جلسه معرفی بازاریابی شبکهای؛ راهکارهای موفقیت در جلسه معرفی کاندید عضویت در بازاریابی شبکهای؛ روشهای قانع کردن کاندیدای عضویت در شبکه بازاریابی شبکهای؛ راهکارهای موفقیت در آموزش اعضای شبکه؛ چگونگی چینش زیرشاخه در شبکه بازاریابی شبکهای؛ راهکارهای موفقیت در رهبری شبکه در بازاریابی شبکهای؛ آسیبهای رهبری شبکه در بازاریابی شبکهای؛ نشانههای گروه موفق در بازاریابی شبکهای؛ آسیبهای کار گروهی در بازاریابی شبکهای)
فصل پنجم: خرید در بازایابی شبکهای (شامل: چیستی خرید در بازاریابی شبکهای؛ انواع خرید در بازاریابی شبکهای به لحاظ موضوع؛ انواع خرید در بازاریابی شبکهای به لحاظ کیستی مصرفکننده؛ میزان خرید در بازاریابی شبکهای؛ نکتههای مهم خرید در بازاریابی شبکهای)
فصل ششم: فروش در بازاریابی شبکهای (شامل: چیستی فروش در بازاریابی شبکهای؛ انواع فروش در بازاریابی شبکهای به لحاظ واسطه؛ انواع فروش در بازاریابی شبکهای به لحاظ مکان؛ انواع فروش در بازاریابی شبکهای به لحاظ زمان؛ نکتههای فروش در بازاریابی شبکهای؛ مرحلههای یادگیری فروش در بازاریابی شبکهای؛ گامهای موفقیت در فروش در بازاریابی شبکهای؛ روش تعامل با مشتری در بازاریابی شبکهای؛ راهکارهای موفقیت در فروش در بازاریابی شبکهای؛ راهکارهای حفظ مشتری در بازاریابی شبکهای؛ روش برخورد با مشتری شاکی؛ روش برخورد با مشتری مغرور؛ روش برخورد با مشتری وسواسی)
علاقهمندان برای دریافت این کتاب میتوانند درخواست خود را در نشانیهای ذیل ارسال کنند تا این کتاب با تخفیف ویژه برای آنان ارسال شود.
ـ پایگاه اطلاعرسانی «http://kamaalaat.blog.ir/»
ـ رایانامه «kamaalaat@gmail.com»
ـ رایانامه «kamaalaat@yahoo.com»
ـ کانال پیامرسان ایتا «https://eitaa.com/kamaalaat»
ـ کانال پیامرسان سروش «https://sapp.ir/kamaalaat»
ـ کانال پیامرسان روبیکا «https://rubika.ir/kamaalaat»
ـ کانال پیامرسان بله «https://ble.ir/kamaalaat»